20070301

Helgplaner med mycket sport

Imorgon är det dags för SM i fotbollsfrågesport. Hoppas verkligen jag kan göra bättre ifrån mig än förra året.
Förra året var det uppdelat på tre kategorier; VM 90, Arenor och Blandat. VM 90 var vi förkastliga på medan arenorna gick utmärkt. Blandat gick väl sådär. Imorgon tävlar jag i lag med antingen Gustav, Oscar eller Attling.
Satsar vi på final?

- - -

På lördag är det 25-årsfest hos Linus, passa på att gå in o gratta på bloggen imorgon om ni inte är bjudna till festen. Vilket jag antar att de flesta av den här bloggens läsare inte är.

- - -

Och vad ger man en 25-åring som har allt?

- - -

Lördagen tänkte oxå ägnas åt fotbollstittande. Detta är första helgen sen jag skaffade digital-box som jag faktiskt är ledig och kan titta på Premier League-fotboll.

Anhalter för lördagens fotbollstittande:
13.30 Liverpool - Man Utd
16.00 Arsenal - Reading (Titta efter Axel och Yoggi på läktaren)
18.05 Portsmouth - Chelsea

- - -

Resultat från gårdagens träningsmatch:

BK Kick - AIF Barrikaden 0-1

Undertecknad spelade 85 min, löpte bra, slog några fina passningar(som kunde vart målgivande) och hade två egna skott mot mål. Dessutom räddades en nick från mig på mållinjen. Attans.

- - -

Tänkte sätta mig och börja skriva en rapport om hur man ska marknadsföra Aussie Rules Footy(Australiensisk fotboll) i Sverige. Och hur fan gör man det?

- - -

What about Brian är en bra serie.





3 comments:

Anonymous said...

jo, hade du slagit passen när jag förväntat mig den hade jag nog jag gjort mål, och inte när jag inte förväntade mig den.
=)

Erling said...

Liverpool-Man utd låter som en utmärkt förfest inför 25-årskalaset...

Anonymous said...

Marknadsföra Aussie Rules i Sverige?

Kolla här: www.aflsweden.se